Search this site
Embedded Files
Skip to main content
Skip to navigation
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Головна
Новини
Напрямки роботи
До початку навчального року
2024-2025 н. р.
Рекомендації закладам освіти
Освітні програми
Форми здобуття освіти
Виховна робота
Профілактика та протидія булінгу
Документи
Документи центру
Державні стандарти
Освітні програми
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Оцінювання педагогічних працівників
Траєкторія професійного розвитку
НУШ
Інклюзивне навчання
Атестація та сертифікація
БД програм підвищення кваліфікації педпрацівників
Професійні спільноти
Про Центр професійного розвитку
Контакти
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
посібники
Inclusion_zaklad_osvity_SQE-SURGe_2023.pdf
Критерії оц.1-4 клас інт.пор..pdf
Критерії оц.5-10 інтел..doc.pdf
Метод рекомендац_ї Аутизм.pdf
Метод рекомендац_ї Г_перактивна дитина.pdf
Метод рекомендац_ї Синдром дауна.pdf
Метод рекомендац_ї Сп_льне викладання в _нклюзивному клас_.pdf
ПОРАДНИК БАТЬКАМ ост.pdf
методичка ГРДУ.pdf
Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до умов інклюзивного середовища.pdf
Навчально-методичний посібник Основи Інклюзивної освіти.pdf
Пос_бник П_дтримай себе-п_дтримай дитину.pdf
Рівні підтримки в освітньому процесі (6).pdf
Пос_бник Права д_тей з особливими потребами.pdf
Пос_бник Пут_вник для батьк_в.pdf
Співпраця вчителя та асистента, 2023.pdf
інклюзія.pdf
Otsinyuvannya.navch.dosyahn.uchniv.z.OOP-metodrekomendatsiyi-2024.pdf
inklyuziyavnz.pdf
Inclusive_study_Sep17.pdf
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ.pdf
Google Sites
Report abuse
Page details
Page updated
Google Sites
Report abuse